PVC Laminasyon makinesi, Kağıt kesme makinesi

menu back Ana sayfa İndirimli ürünler Ön sipariş Müşteri hizmetleri Sipariş takip Sepetim Sıkça sorulan sorular İletişim
empty Üye ol Üye girişi
Kredi Kartı Ödeme Formu | Erişim | Havale bildirim formu 

 

Ürün arama
Alt Menü 1

Ürün grupları
Alt Menü 2

Bu bölümde aradığınız soru ve cevabı bulamadıysanız, sorunuzu site yöneticisine iletmek için tıklayınız.
Kategori seçiniz :  
1


Soru : Üyelik ücretlimi?
Cevap : 

Hayır üyelik ücretli değil. Üyelik işlemi sitede alışveriş yapabilmeniz için gereklidir.


 



Soru : Nasıl Alışveriş Yapabilirim?
Cevap : 

Sisteme üyelik bilgilerinizi girerek kendinizi tanıttıktan sonra alışverişe başlayabilirsiniz.

Almayı düşündüğünüz ürünü “Sepete At” butonuna basarak alışveriş sepetinize ekleyebilirsiniz.

Birden fazla ürünü sepete atmak için aynı işlemleri tekrarlayınız. Sepetinize ekleyeceğiniz ürünler tamamlanınca “Sepetim” linkine tıklayarak alışveriş sepetinizi görebilirsiniz. Sepetinizden herhangi bir ürünü çıkartmak için ürünün sol yanındaki kutucuğu işaretleyerek “Seçili ürünleri sil” linkini tıklayınız. Sepetinizde bulunan herhangi bir ürünün miktarını değiştirmek için “Miktar” hanesindeki adeti istediğiniz sayı ile değiştirin ve “Güncelle” linkini tıklayın.

Alışverişi sonlandırmak için “Satın almak istiyorum” linkini tıklayın. Karşınıza gelen sayfadaki bilgileri kontrol edin. Müşteri temsilcisine aktarmak istediğiniz herhangi bir not varsa “Sipariş Notu” formuna bu notu girebilirsiniz. Bir sonraki sayfa için “Devam” butonuna tıklayın. Karşınıza gelen sayfadan yapmak istediğiniz ödeme türünü seçin ve tekrar “Devam” butonuna tıklayın. Açılan sayfada siparişinizin özeti size sunulacaktır. Bu sayfa ödemeyi onaylamadan önceki son kontrol noktanız olduğu için bilgileri lütfen dikkatli bir şekilde inceleyin. Herhangi bir yanlışlık varsa “Geri dön” butonuna tıklayarak yanlışlığı düzeltin. İşlemi onaylamak için “Siparişi Onayla” butonuna tıklayın. Böylece siparişiniz tamamlanmış olacaktır. Açılan sayfada siparişiniz ile ilgili size iletilmesi gereken bilgiler yer alacaktır.

Bankaya Havale/EFT ile ödeme gönderen müşterilerimizin mutlaka sipariş sonrasında “Havale Bildirim Formu”nu doldurarak sisteme bildirmeleri gerekmektedir.


 



Soru : Sitenizde yer alan ürünlerin fiyatları ve stokları hangi sıklıkla güncelleniyor?
Cevap : 

Sistemimizde fiyat ve stok bilgileri direkt olarak ithalatçı firmaların veritabanlarından alınmakta ve hergün güncellenmektedir.

Firmamızın stoklarında yer alan ürünler ise haftada bir güncellenmektedir. Ancak firma stoklarında da tükenen ürünler sitemize hemen “Stokta Yok” olarak yansıtılmaktadır. Bu sebeple ürünlerimiz arasında almayı düşündüğünüz ürün için “Stokta Var” onay işaretini görüyorsanız güvenle ürünü satın alabilirsiniz. “Kritik Stok” veya ünlem işareti gördüğünüz ürünler için stok seviyesini teyit etmenizi tavsiye ederiz.


 



Soru : Stokta olduğu görünen bir ürünün temin edilememesi durumunda ne oluyor?
Cevap : 

Stok bilgilerimiz günlük olarak güncellendiği için böyle bir ihtimal çok düşük. Ama yine de her türlü ihtimal göz önüne alındığında tüm online satış siteleri için böyle bir olasılık var.

Sistemimizde “Kritik Stok” olarak görünen ürünler firmamızın veya ithalatçının stoklarında 5 adet’in altındaki ürünleri işaret eder. Böyle ürünlerin zaten sipariş edilemeden önce her ihtimale karşı firmamızla teyit edilmesini öneriyoruz. Ancak stoklarda 6 adet olan bir ürün stokta var olarak göründüğü gibi 100 adet olan bir üründe stokta var olarak görünmektedir. Günlük işlemler göz önüne alındığında bu sayılardaki ürünlerin bir gün içerisinde bitmesi zordur. Stokta o anda olmayan, ancak 2 gün içerisinde kesin olarak temin edilecek olan ürün için müşteriden onay alınır. Ancak her şeye rağmen ürünün temininin mümkün olmadığı durumlarda tarafımıza yapmış olduğunuz ödeme, aynı kanal üzerinden tarafınıza herhangi bir kesinti yapılmaksızın iade edilir.


 



Soru : Stokta olmadığı görünen bir ürünü satın alırsak ne olur?
Cevap : 

Böyle durumlarda zaten hiçbir şekilde ürünü satın almanızı tavsiye etmiyoruz. Çünkü ürünün temini uzun sürebilir veya üretimi durdurulmuş bir ürün olabilir. Ürünün stokta olmadığı uyarısına rağmen bu ürünü satın almış olan müşterilerimizin para iadesi istemeleri durumunda, ödemenin yapıldığı kanaldan para iadesi yapılır. Ancak bu durumda firmamız bankacılık komisyonlarının iadesini yapmaz.


 



Soru : Alışverişim sırasında herhangi bir sebeple bağlantım kesilirse siparişim ne olacak?
Cevap : 

Alışveriş için seçmiş olduğunuz tüm ürünler sepetinizde saklanmaktadır. Siparişiniz herhangi bir sebeple tamamlanmasa bile alışveriş sepetinizdeki ürünler silinmez. Bağlantınızı tekrar sağladığınızda sepetinize giderek sipariş işlemlerine devam edebilirsiniz.


 



Soru : Çalışma saatiniz nedir?
Cevap : NetShop internet sitesi 7-24 online çalışma mantığına tabidir. Günün herhangi bir saatinde aklınıza gelen bir ürünü satın alabilirsiniz. Herhangi bir teknolojik sorun olmadığı sürece internet üzerindeki çalışma kesintisiz devam eder. Ancak fiziki çalışma saatlerimizi sorarsanız, bize hafta içi günlerde 09:00 – 18:00 ve Cumartesi günleri 09:00 – 13:00 saatlerinde ulaşabilirsiniz.

 



Soru : Siparişim neden banka onayı alınamadığından iptal edilmiş?
Cevap : Siparişleriniz, banka ya da Netshop Kredi Kartı Güvenlik Birimi gerekli durumlarda, siparişiniz ile ilgili onay alabilmek için kredi kartı sahibine, sistemlerinde kayıtlı bir telefon numarasından ulaşamaz ise, siparişinizi kredi kartı sahibinin güvenliğini sağlamak amacı ile iptal edebilmektedir.
Sipariş iptali ile ilgili bilgiler, sipariş sahibinin üyeliğinde kayıtlı e-mail adresine gönderilir.
Siparişinizin banka tarafındna onay alabilmesi için;
Bankanızda ve sitemizde kayıtlı kişisel bilgilerinizin güncellenmiş olması gerekmektedir.
 



Soru : Siparişim neden ödeme kontrol sürecinde bekliyor?
Cevap : Müşterilerimizin kredi kartı güvenliğini sağlamak amacı ile, sadece kredi kartı siparişleri için banka onayı gerekmektedir.Onay süreci aşağıdaki şekilde işlemektedir:
"Kredi kartları güvenlik birimi müşterilerimize, gerekli durumlarda bankada kayıtlı kişisel bilgilerinde bulunan sabit telefon numaralarından ulaşarak, siparişleri ile ilgili onayı alır ve bize iletir.
Banka tarafından sipariş onayı sistemimize düştüğünde, siparişiniz hazırlanarak kargoya teslim edilir.
2 Günü aşkın sürede onay alamayan siparişlerde banka, müşterimize kendi sistemlerinde kayıtlı sabit telefon numaralarından ulaşamamıştır ve müşterimizin bankadaki kişisel bilgilerini güncellemesi gerekmektedir."
Bu süreç içerisinde siparişiniz için bankadan tarafımıza halen onay verilmediğinden, sizden bankanızı arayarak kişisel bilgilerinizi güncellemenizi ve bankanın kredi kartı güvenlik birimine, size en kısa sürede ulaşabilecekleri sabit bir telefon numarası vermenizi rica ederiz.

 



Soru : 3D SECURE nedir?
Cevap : 

İnternet üzerinden kredi kartı ve banka kartıyla yapılan alışveriş işlemlerinin güvenliğinin artırılması için geliştirilmiş bir sistemdir.
Visa ve MasterCard'ın geliştirdiği bu "güvenli sanal alışveriş" çözümleri ile hem kart sahipleri hem de üye işyerleri sahtekarlıklara karşı güvence altına alınmıştır.

Verified by Visa ve MasterCard SecureCode logoları bulunan sanal işyerlerinden yapılan online alışverişler Visa ve MasterCard güvencesi altındadır.


 



Soru : 3D SECURE neden güvenli?
Cevap : 
3D Secure sisteminde, sanal ödeme işlemi gerçekleşirken, banka tarafından kart sahibine sadece kendisinin bildiği ödeme şifresi sorulmakta ve kart sahibinin kimliği doğrulanmaktadır. Yetkisiz kişilerin kartlarını internet ortamında kullanması engellenmektedir.

 



Soru : 3D SECURE nasıl işler?
Cevap : 

Kart sahibi, kartını internet bankacılığı kanalıyla bankasına kaydettirir. Kartına bağlı bir şifre ve bir güvenlik soru - cevabı tanımlar.

Kart sahibi, sisteme uyumlu sanal işyerinde alışverişini yapar ve ödeme bölümüne geçer.

Kart sahibinin karşısına, bankası tarafından, işlem şifresini ve kişisel güvenlik mesajını soran bir pop-up ekran açılır.

Kart sahibi şifresini girerek işleme devam eder. Şifre, banka tarafından doğrulanınca işlem tamamlanır.


 



Soru : Merhaba, Sitenizde Kapıda ödeme sistemi var. Ben bir ürün aldım sepete ekledim, ödeme tipleri kısmına geldiğimde kapıda ödeme sistemi sekmelerini göremedim. neden?
Cevap : 

Merhaba, Kapıda ödeme sistemi şöyle işliyor; kapıda ödeme sistemini kullanmak için Kargo firması ile anlaşıyoruz. Bize verecekleri bu hizmet karşılığında 650 TL ye kadar olan gönderilerde %1 yani 6,50 TL + KDV tahsil ediyorlar. Bu gönderi tutarı ister 5,00 TL olsun ister 500,00 TL olsun 6,50 TL + KDV alıyorlar. Dolayı ile 5,00 liralık bir alışverişte 6,50 TL+KDV si Kargoya verilirse bu alışveriş satıcı açısından tamam zarar demektir. Dolayısı ile bu ödeme sistemi en az 150 TL ve üzeri alışverişlerde kullanılır hale geliyor.

Bununla birlikte Kapıda ödeme sistemi tercih edildiğinde Kargo ücretini de gönderen firma karşılamak durumunda kalıyor. Sitemizde Kargo limiti olarak 350 TL belirtilmiştir. Bu rakamın altında kalan siparişlerde Kargo ücreti faturaya yansıtılmaktadır.

anlayışınız için şimdiden teşekkürler.


 
1
 
Hakkımızda | Tüketici Hakları | Güvenlik | Garanti | İade | Ödeme / Teslimat | Teslimat Süreleri 
KAYA OYUNCAK KIRTASİYE VE EĞİTİM GEREÇLERİ SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
Banka Seçenekleri

NetShop.com.tr
KAYA OYUNCAK KIRTASİYE VE EĞİTİM GEREÇLERİ SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
Tel: 0(212) 873 77 00 Fax:0(212) 873 78 00 - info@netshop.com.tr
2006 - 2011 NetShop Sayfasında görülen ürünler, resimleri ve aksesuarları itibarıyla satın aldığınız ürünlerden farklılık gösterebilirler. Üretici firma, önceden herhangi bir bilgi vermeden tasarımda değişiklik yapma hakkını saklı tutar. Bu değişiklikler ve farklılıklar nedeniyle NetShop herhangi bir sorumluluk kabul etmez.
Evrak imha makinesi, Laminasyon makinesi, pvc makinesi,cilt makinesi, kollu ve sürgülü giyotinler konusunda lider firmamız, sizlere hizmete hazırdır.
 

Global Sign tarafından sağlanan 128 bit SSL sertifikası vardır.

e-ticaret neticaret e-ticaret